torsdag 8 december 2011

Lugnet hemma


Lugnet hemma
 
Mörker, mys och kärlek
Hej allihopa!
Torsdag redan och bättre kan det  inte bli för i morgon ska jag partaja med tre härliga tjejer!
Yes, som jag har sett fram emot kvällen med många hysteriska skratt!!
just dessa tjejer har förmågan att göra det tråkiga
så j..la roligt!
Inte för att vi kommer att ha tråkigt i morgon, oddsen är inte höga:)))
Hör ni glädjen som bubblar i min mage??
Jihaaaa
Om jag kommer ihåg ska jag ta kort i morgon:))
Jisses vad jag har varit med om saker denna vecka, 
mingel med kulturfolk i måndags, 
"måste bara se" föreställningen Undermän i går, 
pepparkaksbak med Linus i eftermiddag
och partaj med bästa brudarna i morgon.
Jag stretchar magmusklerna
och masserar skrattrynkorna:))
Ha det så himla mysigt alla ni fina
och jag säger redan trevlig helg!!!
Kram 
Isabell

2 kommentarer:

Katta sa...

Vad skönt att få komma hem till lugnet hemma emellanåt efter allt roligt och trevligt, hoppas du hade det riktigt kul med dina väninnor. Kram Katta

pernillas ateljé sa...

Vilka härliga och varma positiva vibbar jag får av dig :) Det blir jag så glad av !
Vilka fina bilder du har ... så otroligt mysigt.

Kram till dig !