måndag 28 november 2011

Julmarknad på Siggesta Gård

God kväll på er!
Tänk så tiden rusar iväg...
första advent har redan passerat, 
gu`så god första glöggen var!!!
Vi har druckit massor här hemma))
Sonen är tokig i lättglögg så vi tar en sup varje dag:)
Är det farligt att ge skolbarn lättglögg?
Nån som vet?
Ja, Linus får en liten mugg glögg och njuter av den:)
Förra året vid den här tiden producerade jag en mängd mössor, virkade blommor och pulsvärmare
för försäljning på julmarknaden på Siggesta Gård.

Bild från Siggesta Gårds hemsida.
 Julmarknad nu till helgen - 3 och 4 december!!!
Åh, så mysigt det var!!!
I år blir det ingen försäljning på julmarknad för min del men besöka den ska jag!
Kom ni med till en jättemysig julmarknad i en lada med trevliga människor, gott fika och
många goda smaker.

Så här såg det ut förra året
inför julmarknaden:
och när vi stod där:

 I söndags virkade jag små stjärnor i olika färger 
till lilla granen.
Det kommer mera...
men för nu
säger jag
hejdå:)
Kram
Isabell



3 kommentarer:

4U2 sa...

Jag har stickat min första mössa (första var när jag var liten och den blev ... enorm! Den anda för inte så länge sedan men den blev tunn) efter eget huvud och jag är så nöjd! :)

Loella sa...

Hej söta du!!

Tack för peppen, den värmde mig så gott...Tittar in alldeles för sällan här hos dig, det får det bli ändring på minsanna, och nä, tror inte alls det är farligt med en liten hutt lättglögg, njut ni båda!

Kram Loellan

Katta sa...

Här har det inte heller blivit nåt skapande för julmarknad i år, för mycket annat att hinna med helt enkelt. Glögg är gott, vet inte hur många procent det är i lättglögg faktiskt men försvinner inte lite bort när man upphettar den med? eller jag kanske har fel. Kram Katta