fredag 4 februari 2011

Vera Vinter

Vera Vinter
Hej söta fredagsmysare!
Idag blir det ett inlägg om en människa som berör mig mycket.
Visst är hon vacker min kollega?
Hon spelar gitarr och sjunger och musiken skriver hon själv.
Vera Vinter ska ni söka på för att hitta hennes musik.
Hon spelar just nu in sitt debutalbum.
Några låtar finns på MySpace
Här är låten 
"Om man räknar alla gårdar".
En oerhört vacker och melankoliskt längtansfull låt.
Den får mig att längta efter min hemtrakt.
Precis som Vera Vinter sjunger om sin.
Vera Vinter sjunger om sina upplevelser med mängder av känsla!
 Lapplandstjejen lyser genom och omhuldar en med värme.

Vera Vinter
Vera Vinter

Hon får mig att njuta denna vackra, fina och varma tjej:)
Vill ni läsa en artikel om Vera Vinter finns den här!

Nu ska jag fortsätta på min bok i min ensamhet som känns underbar just i kväll!
Varm omhuldande kram till er alla.
//Isabell

2 kommentarer:

4U2 sa...

Ha en trevlig fredagskväll med din vän, boken!

lugnet sa...

Såå spännade! Vilken fin reklam du gör för henne:) Hoppas du mår fint min vän. Här är som vanligt, stressad inför veckan, just nu känns bloggandet som lagom socialt för mig:)
Ha en fortsatt skön helg!
PUSS//Ullis