lördag 6 november 2010

Mössor i tjock ren icke kliande ull!

Mössa virkat i tjock ren ull med klaffar för örona och band att knyta under hakan.


Samma mössa som ovan i storlek 3 - 6 år

Mössor i tjock ren ull, kliar inte. Vuxenstorlek.

Barnmössa i rosa st 1 - 3 år
Hej på er!
Nu visar jag äntligen en del av de mössor jag har gjort inför stundande vintern.
Linus står modell och är rätt så söt fast han tycker att han ser töntig ut...
Jag tycker bara han är söt :)

Alla mössor kan piffas  med broscher av virkade blommor och hjärtan i mohairgarn.
Broscherna säljes separat eller fastsydda på mössorna. 
Här får kunden bestämma hur den vill ha sin mössa.

 Barnmössorna kostar 210 kr st.
Vuxenmössorna 240 kr st.

Alla mössor gjorda av och med 

Vill ni köpa mössor är det bara att mejla mig

Jag ska fortsätta att sticka och virka idag, 
men nu ska jag  först ge mig på att tova.
Tofflor ska det bli.

Ha en härlig lördag.
Kram 
Isabell

2 kommentarer:

4U2 sa...

Fina.

lugnet sa...

Vilka underbara mössor!! Sååå fina, du är så duktig! TACK för igår!!!! Ni är så mysiga!!!!
KRAM//Ullis