söndag 10 juni 2012

Dizajnboden

Åh du härliga tid!
Ömsom solsken ömsom regn men det blommar och växer så det knakar i rabatterna
och jag frodas och tillfrisknar så det står härliga till, tjihi:)

Bild från Designboden

I fredags träffade jag en tjej som det bara klickade med från första stunden
ni vet när man inte kan sluta prata utan bara skulle vilja fortsätta dagen och natten lång.
Jag klev in i personalrummet på min andra jobbplats och undrade vad som hänt då ljuvliga vita dukar, snygga tavlor, fina lyktor  och marockanska fat från Tine K home prydde fönstersmygar och ståbord uppställda runt om i rummet.
Atmosfären utstrålade klass och elegans med lantlig touch.
Lyckossarna som fick njuta av härligheterna i helgen:)
Så snyggt och mysigt och kreatören bakom heter Marie.


Marie är drivkraften och ägaren bakom Dizajnboden, en liten butik i ett garage i Tumba!
Asså jag vill bara ha tightsen, träskorna, underklänningen, ljuslykorna, marockanska fatet, skålarna och...
ja ni hör ju...
skatteåterbäringen kommer inte att räcka långt om... ja om
jag inte förnuftar till mig lite...
I slutet av denna vecka är det nämligen så att jag ska besöka damen i fråga och köpa lite saker.
Vad får ni se i slutet av veckan
för nu ser ni är jag tillbaka med minst ett inlägg i veckan, tjohoo :)
Vi hörs med en stor kram till er!
Isabell

1 kommentar:

lugnet sa...

Låter underbart!! Ser emot vad du hittar:) Ha en härlig vecka!!
KRAMIS