måndag 30 juli 2012

Hallå finns ni kvar??

Äntligen hej, hej
Semestertider, återhämtning, lata dagar och utflykter med båt och bil, till fots, med hund, utan hund...
Jag har inte haft någon inspiration att blogga, inget att läsa för er och det hade nog inte blivit så roligt ändå då:)
Ni ska få se min sommar so far i bilder.
Den har varit toppen trots regn, regn och atter regn första två veckorna.
MEN vi har varit i New York mannen och jag, så härligt, skönt, spännande, upplyftande, lärorikt
och uppspännarögon moments. Mer om det sen.
NU min/vår sommar
som inte är slut, drygt en och en halv vecka kvar:)
Dryga halvan är viktigast, de där extra dagarna som gör så mycket:))
 Kylig båttur innan värmen kom
 Mampap och Kiki håller oss sällskap
 Min snäcka, min Mini One, jag har köpt ny bil som ni förstår.
 Finaste och bästa mampap
 Linslus Linus:)
 Lunch på Väddö Gårdsmejeri
 Picknick på utsidan med Linus och Jaxon
 Första bilden jag tog i New York
 Times Square
 Frihetsgudinnan
 Little Italy, övergången Chinatown/Little Italy var sååå fascinerande:)
Bästa besöket, Lilleman (som är störst) och Smilla och Jaxon förstås:))
Min utsikt i går eftermiddag.... mmm vackert

Vi hörs igen, jag har mer att visa er
men för denna gång,
hejdå

Kram
Isabell

3 kommentarer:

lugnet sa...

Så fina Bilder du bjuder på:) Verkar som ni haft det toppen i New York! Ses Snart fina du, Kram//Ullis

Kamomilla sa...

Hej!
Vad kul med en sån resa!
Tack för din hälsning hos mig, jag ska forska vidare i saken för det kan ju verkligen vara så att det är ohyra.

Katta sa...

Men ååå så roligt Isabell, att du varit i New York jag vill med dit. Hoppas du har en skön start på hösten med. Kram Katta