måndag 2 februari 2009

Fixat hemma...


Ibland är det kul att bara få rensa, ta fram det finaste man har av ljusstakar, köpa nya växter och skapa något... Jag har köpt ett par ljusstakar i nysilver, nyrenessans på tradera. Lila skålen från Spiti är fylld tillhälften med lavendeldoftande innehåll, pärlhyasinterna i tennskålen ger mig vittring av våren, lite sisal och glaskristaller på ståltråd runt om så var det färdigt! Jag blev nöjd... Nu återstår bara att fixa en fin gammal tenn - eller silverram till fotot på Linus!!!

Spegeln ovanför gjorde jag för 2 år sedan, men fortfarande tycker jag om den. Till sommaren åker den ut till landet, har planer på att hänga något annat ovanför byrån.


Ha en mysig kväll!


Kramigen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Så fint du gjort! Ibland, nja ofta för min del, måste man ändra lite! Spännande att se vad du ska byta ut mot spegeln!
Kiki, en pudel, om jag inte ser helt fel! Jag gillar! Hundgalen! Helst pudlar!
Hulda