söndag 15 februari 2009

Sju sanningar om mig själv...

Det känns ju onekligen som att jag bara vill berätta om de sidor av mig själv som inte kan missuppfattas..."skratt"

Jag älskar livets goda och njuter gärna...
Jag är en positiv kvinna som ser utmaningar nästan överallt!
Jag är en tusen järn i elden tjej!
Jag brinner för att lära mig nya saker.
Jag avskyr att förlora, måste bestämma mig i förväg för om jag skall bry mig eller inte...
Jag är otroligt självständig när jag jobbar och frågar hellre än bli tillsagd.
Jag är bra på att "se" människor.

Så nu har jag täckt in sju sanningar och intressant var det för vilka väljer man och tänk om någon annan skulle vilja säga ett ord eller två. Listan skulle bli lång!

Må så gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Rolig läsning om sanningar. Helst att bestämma sig innan man förlorar, om man ska bry sig. Hur går det till?! Du är rolig du!
Det där med huvudbilden, klarar inte jag heller. Min gubbe har gjort min i den andra datorn där dt finns ett bra fotobearbetningsprogram! För det tror jag att man måste ha, ett fotobearbetningsprogram. Men det finns ju såna och hämta gratis på internet. Inte de bästa förståd. Men jag har Picasa och Gimp i laptopen, min dator. Och med dem kan man tyvärr inte göra en sån bild jag har. Men med photoshop funkar det. Egentligen vill jag ha photoshop till denna oxå, men den är dyr att köpa.
Hulda