söndag 7 november 2010

Bukowskismarket

Jag har köpt nya stolar till köket.
I köket hemma hos mig har jag ett tungt, mörkt träbord, handgjord i Frankrike...
och jag älskar det. 
Nästan allt annat jag har kan jag göra mig av med, men inte det bordet...
nu får det sällskap av ovanstående stolar som jag köpte på Bukowskis för 290 kr!
Som ni ser är det en underbar grön färg på stolstyget
och det ska få vara kvar ett bra tag innan jag byter det. 
Passar in hemma hos oss med alla färger...;)
tanken är att klä om dem i ett ljust och neutralt tyg.

Hade ju hoppats på att få hem dem idag, 
glömde ju bort att det är Alla helgons helg...

Får hämta dem på måndag, men jag ser fram emot 
att göra om lite.
Trevlig lördag

Kram
Isabell

3 kommentarer:

4U2 sa...

Ett fynd.

4U2 sa...

Tack.
Ja, det är ju så jag tänkte mig denna blogg: min klagomur där jag skriver av mig och så visar det sig att det finns så många "därute" som bryr sig och lämnar fina kommentarer. Tack.

Katta sa...

Jätteläckert! Gillar den coola moderna stilen på dem och tanken i kombination med det bordet låter rikitgt spännande hoppas du visar helheten sen. Ha en bra måndag, kram.