fredag 15 juni 2012

Shopping på Dizajnboden

Å här blev det shopping må ni tro:)
Jag har aldrig sett värdelapparna byta ägare fortare än de gjorde i går.
Asså jag dreglade, svettades och hade beslutsångest inte utav denna värld över allt som jag inte ville missa och eller tvingades välja mellan.
Jisses.... hittade denna lykta

från Interstil.
Ni ska se vilka mönster  som framträder på väggarna när ljuset tänds.
Me like:))
Tyvärr hade jag bara med min mobilkamera och de gör inte sakerna eller lokalen rätvisa.
Om jag säger, vitt, svart, beige med guld och lite glitter, vackra saker med rustik känsla och...
ja ni hör ju. Jag kan inte sluta...
Jihiiii!!

Kom hem med två par träskor,
bl.a dessa
från Sanita
och de här i svart. Såååå snygga och ursköna!!!
Hög klack men väldigt sköna att gå i och jag gillar den senapsgula färgen som lyser upp
i allt det svarta:)

Här kommer några bilder från butiken
men som jag sa tidigare gör de inte sakerna eller butiken rätvisa.
Ljuset blir inte bra i denna källarlokal med fönster högt upp under taket.
Någon som har några tips till Marie på Dizajnboden?
Jag vet ju att ni är flera som är grymma på att fotografera och skulle bli så glad om någon
kan ge lite tips...



Jag har redan sett ut lite flera saker som jag vill ha
och väntar bara på att min mamma kommer hit så
ska vi botanisera mera.
Tjihiii...

Nu ska jag skjutsa till träning.
Tjing
Isabell

2 kommentarer:

lugnet sa...

Oh la la! Så mycket fint!! Vilket smultronställe du hittat:)
Visst ska vi ses över en fika! Här är det för tillfället förkylt, och sedan åker vi troligtvis till Voxna redan på onsdag om vi är friska då. Så jag kan höra av mig när vi kommer hem!! Hoppas ni mår fint!! PUSS

lugnet sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.