onsdag 3 juni 2009

Gröna fingrar

Tänk om man ändå hade gröna fingrar? Så mycket vackert att titta på i inredningstidningar, blomsteraffärer, i blomlådorna i bostadsområdet och ja inte minst vilt växande i naturen. Det är nog det allra bästa, att ta sig ut för att titta på allt grönt som växer. Där behövs inga gröna fingrar!
Jag har jobbat mycket under en tid nu och enbart surfat runt på era fina bloggar! Tack för att ni finns! Jag ska ta mig i kragen nu och blogga kontinuerligt. Det är ju inte roligt med en blogg som inte förändras...
Ha en trevlig kväll!
Isabell

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ja, visst önskar man sig gröna fingrar. Men om man tränar mycket, typ i trettio år, får man iallafall ljusgröna, som jag har!
Och så får man försöka köra med s.k. säkra kort, men det lyckas inte heller alltid. Men, trägen vinner, lite iallafall!
Hulda

lugnet sa...

Visst är det härligt med växter!(och om man lyckas hålla dom vid liv..)
TACK för igår!!! Trevligt!! Jag kände mig lite seg, och idag har jag ont i halsen och är förkyld..Men det är alltid härligt att träffa er!! Måste hinna träffas bara vi och prata också!!
Hoppas ni får en mysig helg, med turnering, arbete och dop!!
Kramar//Ulrica

lugnet sa...

Hallo där vännen!!
Hoppas du får en underbar midsommar så syns vi nästa helg!! Det ser jag framemot!!
Hälsa!!
Massor med kramar//Ullis