torsdag 23 juli 2009

Semester




Jag ligger i soffan och har precis förstått att jag har misskött mig... med bloggandet. Finns det några kvar som läser min blogg nu när jag har haft lov i 2 månader? Enligt alla statistiker och undersökningar om bloggande som jag har läst måste man vara ihärdig, vilket jag inte varit, men ni som ser detta kommer iallafall att få inlägg med många härliga bilder från och med nu:- Digitalkameran är fulla av bilder från vårt land, våra projekt och tokiga infall. Nu skall jag läsa era bloggar, börjar med de som jag följer...
Tjoflöjt!


Utsikten från vårt land, Bylehamn mittemot! Sååå vackert!

Vårt lilla hus på landet... älskar det!

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag finns kvar! Har tittat in då coh då efter ett nytt inlägg och idag, äntligen! Det fär så kul att du är tillbaka!
Och en fin färgstark bild har du fått till i huvet! Verkligen mysigt med lysena vid vattnet! Och stugan är söt. Förstår att du trivs där. Jag bor ju redan på landet så vi har ingen fritidsstuga.
Hoppas att du hinner skriva mer nu och visa fler vackra bilder!
Ha det gott!
Hulda