söndag 26 september 2010

Stickade tofflor

Inget är så avslappnande som ett handarbete.
Jag insåg i morse att det nog är dags att arbeta fram några mössor.
Brrrr, det är kyligt ute
och
när jag kom in efter en kall runda ute frös jag om fötterna.
Då åkte mina virkade tofflor från farmor på.
Varma, sköna och färgglada, såklart!

Nu finns det varma, härliga stickade tofflor till stora som små.
Jag har ett par vita storlek 4 - 6 år som väntar på tovning.

Tofflorna kan köpas/betällas genom att skicka ett mejl här:
Ange storlek och färg (finns i vitt, svart och lila)
Tofflorna finns i st. 2 år, 4 - 6 år, 8 - 10 år, 12 - 14 år och vuxen.
Stickar på ett par lila just nu i samma st som ovan.

För 140 kr
värmer ni era små barns fötter
och är ni själva sugna kostar tofflorna 175 kr.


Tofflorna längst ned till vänster.

Må gott ni fina där ute!
Måndagskram
Isabell

2 kommentarer:

Ulrica sa...

Åhh, vilka härliga tofflor!! Ser supermysiga ut!
Vi ses på torsdag!
Kram//Ulrica

Katta sa...

Jättefina! Här har du en som lufsar omkring i varmt på fötterna hela tiden ;) Vilken vacker header du har nu så fint med solstrålen du fångat i den.Ha en fin dag, kram Katta