onsdag 6 oktober 2010

Mot bröstcancer!


Det är så viktigt i dessa tider att vi stödjer 
arbetet mot bröstcancer.
Elisabet som har egen butik i Karlsborg
säljer kuddarna där 69 kr per såld kudde går direkt till
bröstcancerfonden.

Vilket initiativ säger jag bara!

Hennes inlägg om detta kan ni se HÄR!

Bilderna har jag lånat från Design by E´s blogg.

Passa på att kolla in alla bilder från hennes hem samt på de möbler hon har gjort om!
Grymt snygga!

Glad onsdag på er.
Nu väntar
yogan!

Tjing
Isabell

2 kommentarer:

AGENT 77 sa...

härligt med yoga, de har jag aldrig prövat, jo en gång ju,,ja de härligt...tack för du skrivet ang rosa bandet o kudden, Moltex har gjort kudden o MIO säljer den i sina butiker, jag har inget med kudden att göra mer än att jag fick en i gåva skickad hem till mig, o då skrev jag om sammarbetet mellan alla. Lite fel formulerat av mig då kanske i min text. Tack! hoppas allt bra.kramar E

Ulrica sa...

Vackra kuddar och vilken fin reklam du gav! Trodde också att de var hennes produkt.
Så du har varit i skogarna och vilka skatter du hittat! Har plockat vanliga kantareller, är lite osäker på på hur trattisar ser ut..Annars säger alla att det finns gått om dom!
Hoppas det går går bra med allt jobb!! Kramis//Ullis