onsdag 3 november 2010

Blocket och piedestaler

Jag har drabbats av rensasjukan. 
Jag plockar, städar, dammar och dammsuger,
stoppar allt som ska slängas i säckar
och annat hamnar på Tradera eller Blocket.

Vilken härlig sjuka det är, inte bara blir det översiktligt utan ger plats  för nytt också!
För att inte snacka om själen som mår gott av fysiskt rensande den med.
Just idag ligger det två piedestaler ute till försäljning.
Två stycken piedestaler med marmorskivor och guldfärg.
Kolla på Blocket, vet jag!

Höstlovet innebär inte bara ledighet i detta huset, 
men vad gör väl det när jag njuter.
Idag njöt jag av Linus och hans sällskap i Heron City.
Nu är det dags för Milan - Real Madrid.
Håller tummarna för Zlatan o co :)


Vad gör ni för roligt på höstlovet?

Kram 
Isabell

3 kommentarer:

Katta sa...

Den pidestalen känns så bekant, hyrde en andrahandslägenhet då jag flyttade till S-holm och där fanns det en liknande sån. Vad roligt med hunden ni skaffat då får ni härliga höstpromenader i det vackra höstvädret som är i dag i allafall. Kram Katta

4U2 sa...

Det bästa är att maken äntligen får två dagar ledigt (= jobb hemma men ändå!) för det behöver han verkligen.

lugnet sa...

Hallo tjejen!

Visst är det härligt att rensa! Har nu gått igenom det mesta, men har kanske lite grejer som är anpassade för loppis! Hur gick det med din försäljning i Siggesta? Var det bra med människor där?
Ha det så bra med lite ledig tid med Linus!
Kram//Ullis