fredag 5 november 2010

Fredagsmys

Här fortsätter vi höstlovet med ett gigantisk fredagsmys.
Jag städar kylskåp och lådor,
plockar fram fårskinn
och nya ljuslyktor.
Riktigt färggrant blir det,
inget konstigt då det är hemma hos mig!

Linus och jag har bakat chokladmuffins. 
De var försvinnande goda...
och jag var tvungen att smaka en, ...bara en...

I kväll är det barnfritt för oss föräldrar 
och
föräldrafritt för våra barn.
Storebrorsan som har flyttat hemifrån ska mysa med Linus 
och såklart viceversa.
idel glädje överallt.


 Så här snyggt ser det ut i soplådan nu...
 Härligt med färg...
 Fyndet i hallen, från Rusta för 99 kr!
Lotuslyktor kan man aldrig få för många av...
 
Vad ska så maken och jag hitta på?
Inte vet jag... vi får väl se...
Det brukar lösa sig ordentligt...

Puss o kram på er
Önksar er en underbar helg

Isabell

3 kommentarer:

4U2 sa...

En sån där matta vill jag köpa, såg den på annonsen.

4U2 sa...

Tack! Ja, det gäller att göra det bästa av situationen och med denna blogg är det meningen att jag även skall få ösa ur mig all galla också.

Katta sa...

Vilken fantastisk ordning du har på soputrymmet, så där vill jag med ha det.Hoppas du får en trevlig helg nu, kram Katta