måndag 26 december 2011

En annandagjul med minnen

God fortsättning i hemmen!
Vilken annan dag har man tid att sitta ned framför tvn och se på Hurtigruten minut för minut?
Idag är en sån dag och
stormen har bedarrat, svärfar med fru har ingen el
och kommer hit för lite sällskap och värme. 
Det gillar vi:))
Mycket mys och värme...

Innan besöket kommer vill jag visa er några av mina änglar:)
Änglar gillar jag i alla former och de här hittade jag på julmarknaden
på Siggesta Gård.
Snäckor och drivved, ståltråd och glitterfärg, 
så enkelt och effektfullt.
Nu ska jag fortsätta att titta på Norges vackra natur genom tvn.
Mannen har precis talat om att hurtigruteresan är för pensionärer,
det händer ju inte mycket förutom att äta och titta på natur:))
Jag har dock inget emot att äta och titta på natur...
rund och go men ingen ko:))
Nu får ni ha en härlig annandags kväll så hörs vi:)
Kram
Isabell

3 kommentarer:

Katta sa...

Jättefina änglatavlor! Skulle inte heller ha nåt emot att se Hurtigruten redan nu, varför vänta tills man är pensionär ;) Ha en god fortsättning på annandagskvällen, kram Katta

pernillas ateljé sa...

Ha en riktigt härlig kväll !
Jag ska börja jobba igen, så nu ska jag njuta ordentligt av "sista" julkvällen, kram !

Loella sa...

Hello bruden!

TAck för ditt besök hos mig, och dina lyckönskningar...:) Känns gott...och shoppade loss lite igår på REA också, holy moe vad mycket man vill ha, men plånboken är ju som den är efter storhelgen...Puh...Ha det bra gumman!
Kramis Loellan