tisdag 27 december 2011

De stora reorna på nätet

God eftermiddag i reatider:)
Vill bara kika in och tipsa om några favvobutikers reor
och
såklart är det nätbutiker...
Jag avskyr att köa, trängas och vänta... nä
då tackar jag för internets framfart och alla nätbutikers uppståndelse.
Har ni barn kan ni handla märkeskläder här:
Idag har de 35% rabatt som ökas på för varje dag, bra va??? :)
Suktar ni efter snygga kläder och gärna av ngt särskilt märke, men
känner som jag att det är för dyrt på ordinarie pris?
Här är det en ordentligt rea just nu:
Och jag har suktat efter en kofta från Hunkydory
Japan Knit
Japan Knit från Hunkydory
 i mörk grått, jihaaaaa:))
Den kommer hem till mig snart...
Om ni kikar runt hos en del bloggare har de lagt upp gigantiska listor över 
alla nätbutikers reor:)))
Kolla in det här inlägget:
som för övrigt skriver så jag kiknar... ofta:)))

Enklare kan det inte bli och ni slipper köa!! :)
Må som bäst
och ta hand om er!
Kram
Isabell

1 kommentar:

Katta sa...

Vilken urmysig kofta! Jag med känner mej trött på trängsel i affärerna så det är ju tur att man kan beställa från nätet (inte för att jag gör det så ofta men). Ha en bra dag, kram Katta