lördag 31 december 2011

Gott Nytt År

2011 når snart sitt slut, 
ett år med utmaningar, glädjeämnen, tårar, snor och kärlek:)
Ett år då jag kände mig frisk, full av hopp
och tillförsikt inför framtiden.
Det år då min lilla familj växte samman ännu mera, 
det år då jag äntligen förstod hur älskad jag är
och vad jag är beredd att göra för de jag älskar:))






Jag är inte miljardär, bor inte flott, har ingen lysande karriär som jag tjänar x lax på,
men som människa drar jag vinstlotter varje dag
och säg om inte det är den största rikedomen av dem alla!!

Ett njutningsfullt slut på 2011
och ett GOTT NYTT ÅR önskar jag er:)
Kram
Isabell

1 kommentar:

Katta sa...

God fortsättning på dej med!! Hoppas du haft ett fint nyår innan regnet kom i går ;) skulle inte förvåna mej om vintern kommer när vi vill ha vår i stället. Stor kram Katta