lördag 17 december 2011

Mitt i en förjulshelg

Hej på er denna kväll innan fjärde advent.
Jisses säger jag bara, fest i onsdags, fest i går, bak och städ idag och julfirande i morgon.
Jag har inte svårt att fylla dagarna, snarare få tiden att räcka till:))
Efter gårkvällens fest tänker jag att det är färdigfestat för i år, 
tjihi tur att det bara är två veckor kvar på året:)
Nu sitter jag, Linus och maken på rad i soffan framför en fotbollsmatch.
Och som ni förstår är jag mycket intresserad, ha, ha, ha, men en liten mugg glögg, lite hemgjord knäck,
datorn i knät och er att kika in till är ju bara såååå mycket bättre!
Nu önskar jag er en riktigt mysig lördag kväll.
Kram
Isabell

1 kommentar:

Katta sa...

Du verkar ha samma schema som jag har :) men då kan det vara extra skönt med lite tid för softning i soffan med. Ha en bra fjärde advent, kram Katta