lördag 7 januari 2012

Inspiration på en lördag kväll

Sitter ni precis som min familj klistrade framför Gladiatorerna?
Jisses, jag tycker verkligen inte om det högljudda och intet allmänbildande programmet
inte är jag finsmakare på ngt sätt
nä, mer för att jag tycker att en lördag kväll kan användas till annat...

Nu är ju det så bra att ha ett internet:)
Jag hittade bilden ovan nån stans på nätet och blev frälst, my god vilken snygg hylla.
Jus det där lilla extra som ingen annan har!!
I like it a lot:)
Mattan vore inte dum här hemma undrar var den kommer från?
Nån som vet?

Nåja nu är det time att plocka fram minnet med alla bilder jag tog på förändringarna i hemmet.
Yes, jag har shoppat loss på rea!!
Känns som julafton gånger två, tjihi...
Mer om det sen...

1 kommentar:

lugnet sa...

Härligt att höra att ni haft ett mysigt nyår på landet:) Här sitter vi i Hemmesta och fördriver tiden med musik och lite (dans, säger Alva), rött vin säger jag:) Kanske vi kan ses något framöver! Saknar er!!
PUSS