måndag 9 januari 2012

Nytt hemma

åh, jag är så glad, så glad, wihiii!!
Jag är alldeles till mig för jag har köpt nytt hemma:)
Inte ofta jag ger mig ut för att hitta mer än en sak att förgylla vardagen med
men i fredags stack jag och familjen 
ut för att shoppa.
Jag ville ha nya kuddar till soffan bland annat men såklart blev det mer och jag var alldeles sprillans sproitans
sprittandes lycklig när jag studsade ut ur affären.
Att jag sen fick vänta på övriga i familjen i 2 timmar med nyaste Recidens och en latte, njaaaa
gjorde ju inget alls!!

Plånboken öppnade sig och ut föll kortet som ladyn bakom disken snodde åt sig och tjofadderittan
blev jag med två lampskärmar, tre kuddar, ett & tecken och en vas och självklart några ljus!
Nu är det sobra lite smutsiga lugna färger med lite färgstänk(SÅKLART!!!)
som råder här hemma:)
Lite grått, lite dovt turkost, lite champagne och några stänk av gammalrosa med svärta i, ja, det var det.

Jag har även gjort ett litet inredningsprojekt på jobbet,
en loungedel med arbetsplatser.
Åh, vad jag längtar efter att visa er.
Fortfarande återstår lite jobb:)

God kväll önskas er!
Kram
Isabell

1 kommentar:

Katta sa...

Ha ha, det är possitivt för själen att få lufta kontokortet emellanåt :D Jag älskar ju de smutsiga dammiga kulörerna och i min värld är ju det färgstarkt, eller kanske inte starkt då men fina färger i allafall. Kram Katta