söndag 29 januari 2012

Slö söndag

God dagens folkens,
idag kör jag en slö slappardag med lite, ytterst lite fix här hemma:))
Det är en sån dag då jag sitter och tittar runt omkring och tänker,
det borde jag göra ... och det... och det men nä, jag slappar istället!
Ny arbetsvecka i morgon och jag vet att jag måste jobba även till helgen utan möjlighet att vara ledig veckan efter... jepp ni hör jag argumenterar för mig själv varför jag ska kunna slapp idag:))
Oavsett kommer vi att göra av med pengar idag...
mycket pengar.
Linus Ps3 har kraschat, hittar inget kvitto, kommer inte ihåg var vi köpte det
och efter att ha kollat runt på nätet inser vi att det är billigare att köpa nytt.
Så off to Kungens kurva efter lunch men det gör jag ändå så gärna
 Linus tömmer ju sin plånbok för att köpa konsollen:)))
Jag är sugen på att göra om i vårt vardagsrum,... igen

Det här är snyggt, avskavt, rostigt, opretensiöst,
mmm me like.
Skulle ha visat flera bilder men nu hittar jag inte bilderna...
sak samma får visa dem någon annan gång.
Önskar er en solig fortsättning på söndagen!
Ljus kram
Isabell



2 kommentarer:

4U2 sa...

Du har valt hel rätt dag att slappa, åtminstone hos mig så skiner solen, vackert.

pernillas ateljé sa...

Vad trist att inte hitta kvittot .. känner igen mig :(

Det tar ett tag att göra klart ljusstakarna, du förstår, det är inte bara en ljusstake .. Jag gjorde ett litet collage av flera .. Så det du såg är faktiskt 3 st ljusstakar :)
Kram !