lördag 24 mars 2012

Jag ger er... Vietnam

Hej alla ni fina!
Jag funderar fram och tillbaka på om det är dags att besluta bloggens vara eller icke.
Jag har inte kunnat ägna mig åt bloggen så som jag har velat
och det var kul att se att jag fick fler och fler läsare. 
Med blogg är det ju så att man ska underhålla och berätta saker kontinuerligt
annars är det ingen mening... säger de som vet
och jag tycker om bloggen för de kontakter som skapas och de bloggvänner jag får och har fått.
Nu är det så att jag inte mår riktigt bra och det tar stort utrymmet i mitt liv.
Oavsett hur det än blir vill jag visa er några bilder från vår resa till Vietnam.
Detta fascinerande land som ni bör besöka:)
Omedveten matschning
Far och son
In action inför 5 matchen i Vietnamesiska mästerskapen:)
Ho Chi Minh City - Saigon
Så frågan är ska jag fortsätta eller inte?

Stor kram till er alla
Isabell


5 kommentarer:

Linda Sundberg sa...

Jag tycker mycket om din personliga blogg och kloka tankar.
Men hälsan går före allt annat.
Jag hoppas du snart mår bra. Du är en oerhört varm kvinna! Kram Linda

Ulrica sa...

Söta, fina du!
Ta Hand Om Dig nu! När du orkar ses vi, nu njuter jag av dina härliga foton:) Massor av energi till dig Issa.
KRAM//Ullis

Katta sa...

Hej Isa! Det är verkligen tråkigt att höra att du inte mår bra jag hoppas att det blöir bra snart riktigt snart. Om bloggens vara eller inte vara är ju inte lätt för någon anna att säga, det måste du känna efter själv. Jag tycker om din blogg och tycker det är helt ok om inläggen trillar in bara då och då man måste inte alls blogga dagligen enligt mej. Tack för underbara bilder från Vietnam det ser härligt ut och dit skulle jag gärna åka nån gång. Ha det så bra, stora kramen från Katta

4U2 sa...

Jag hoppas du fortsätter men måste du pausa så gör det, det gör man ju ibland :)
Finfina bilder!

pernillas ateljé sa...

Många kramar till dig … Jag har faktiskt samma tankar, min energi och tid räcker inte till att blogga i samma takt som tidigare. Livet är kort och att bara göra nåt för andra ta alldeles för mycket energi.
Får se hur länge jag har kvar bloggen, jag har mycket annat kul på gång istället :)

Kram !