torsdag 8 mars 2012

Sista dygnet i lyx

Starcity Hotel Saigon
Så var vi här då...
sista dygnet innan flyget lättar för avgång mot Sverige och kylan igen.
Vad tycker jag om det?
Hmmm, det tog några dagar att vänja sig vid detta nya landet med alla ljud, mat och 
framförallt att skärskåda de förväntningar jag hade och som inte infriades.
När jag/vi väl började med öppna sinnen gick tiden alldeles för fort.
Jag vill inte åka hem än!!!
Känns som om jag precis har börjat få kläm på detta landet
om jag kan säga så efter att ha varit här i 13 dagar:)
Jag kan verkligen rekommendera er alla en resa hit. 
När jag har absorberat de sista två veckornas händelser ska jag skriva ett resetips inlägg.
Ni måste bara göra ett besök!!
Fast som i andra länder kan man bli lurad och det blev jag  idag, kostade mig 130 kr
ingen förmögenhet dock... som tur är...
Idag har nagelbitaren blivit med naglar, till och med jag ser elegant ut:))
Kameran är packad med intryck och bilderna ska jag ladda upp i kväll.
Nu ska vi njuta av sista kvällen vid poolen!!
Ta hand om er
kram 
Isabell

2 kommentarer:

lugnet sa...

Njut!! Puss Söta Ni:) Vi ses när ni kommer hem tycker jag! KRAM

lugnet sa...

Njut!! Puss Söta Ni:) Vi ses när ni kommer hem tycker jag! KRAM