måndag 16 januari 2012

Kuddar!!!

Hallå där:)
Redan här igen tänker jag... och kanske även ni?
Jess, har peppat mig själv i frågan "har jag nåt att berätta":)
Senaste tiden har jag varit väldigt produktiv hemma
så tack rökavslut och diet
ni har skapat en aldrig stilla sittande Isabell!
Här kommer några resultat av veckans Speedy Gonzales:))

 Fårskinnen från min barndom hänger fortfarande med, kuddar i linne och ylle.
 Linne, schabloner, textilfärg och ylletyg, mer behövs inte för att göra en kudde som denna:)
 eller denna...
Fjärilar ser vi överallt och även hemma hos mig!
Håller denna produktiviteten i sig tror ni?

Mnjaaa vi får la se:)

Idag har samtliga garderoberna på övervåningen rensats och innehållet har sorterats:)

Önskar en en förträfflig måndag!
Kram
Isabell

Inga kommentarer: