söndag 15 januari 2012

Speedy Gonzales

in tha house!!!
Rök och matsuget måste bekämpas
så är det bara.
Linus bakar, jag assisterar, syr, plockar och bloggar.
Matsuget är värst men röksuget finns i bakhand vilket som är vilket har jag ingen koll på,
men så är det när man som jag bestämmer sig för att bryta flera dåliga vanor på samma gång:)
Jag e inte bitter, nej, men har ett drag av bestämdhet och skrattet hänger inte lika löst, 
mhmmm, men jag gör det!!!
Skulle egentligen belönat mig med tulpaner, 
men det bidde rensa garderober istället.
Kul va?
Visst... men jag får hjälp av svärfars fru som ringde och frågade
om vi skulle rensa garderober tillsammans idag!
Hur tacksam är inte jag över det!!! Oerhört tacksam!
Nu ska det bli ordning
och det gillar jag:)
Inga tulpaner till mig men
några vill jag ge er:)
Ha en fin söndag så hörs vi snart igen!
Kram
Isabell

Inga kommentarer: