torsdag 12 januari 2012

Nytt hemma 2

Jag kan bara inte sluta visa er det nya till hemmet! Asså jag är helt tokig i lampskärmarna.
De är sååå snygga och jag är överlycklig att jag har shoppat lite, jess!!!

 Ny ursnygg grå kudde  med broderat kant till soffan!
 Nya blommor i lyktorna:)
 Något tittar fram, madonnan har fått en ny plats

och &
vet ni????
Jag har slutat röka!!!
Det är 13 dagar sen jag tog mitt sista bloss
och aldrig hade jag trott att det skulle vara så enkelt att sluta.
Hur enkelt som helst ju!:)
Jag har slutat förr men det kändes extra bra den här gången.
Så ni förstår jag unnar mig nya saker
och nu kan jag köpa saker som piggar upp istället för 
cigg!

Stor kram till er så hörs vi!
Isabell

2 kommentarer:

Linda sundberg sa...

Så hemtrevligt och superfint! Och du är jätteduktig! Kram

pernillas ateljé sa...

Vad mysigt det blev !

Kram !