fredag 2 mars 2012

Dagens lugn

Hej på er, 
vilka upplevelser och intryck här i Vietnam!!!
I eftermiddag tog jag min kamera med ut och fotade lite medans mannen 
och sonen duschade.
Det är så mycket jag skulle vilja visa er men jag vill inte fota människor
om de inte är tillfrågade, i synnerhet inte när det är just ngn särskild jag vill fota
som mannen med de djupa fårorna i pannan som sitter i sin cyclo och väntar på nästa kund
eller kvinnorna på trottoaren som säljer grillad majs och sötpotatis.
En helt annan värld...
En sovande Linus

Idag har vi bara tagit det lugnt mestadels på hotellrummet.
Linus ville pausa från hettan och jag behövde se om mina "sår" lite.
Moskitos gillar mig men jag är tyvärr allergisk mot deras bett och nästan alltid 
reagerar jag med att få blåsor som sen infekteras och
gör att jag inte kan bada och strosa på stranden som vanligt.
Jag är van vid det här laget och den här gången har jag alla tänkbara mediciner med mig:)
Du treng ikkje å väre urolig mamma!!!
Nu är det snart dags att äta gott ute!
Vi hörs snart igen
Kram
Isabell


Inga kommentarer: